''Anime Klub Rijeka'' 51000 Rijeka, Trg 128. brigade Hrvatske vojske 6- GKR ogranak Stribor

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

+4
filthy_victorian
suaco
Acrodyn
Kakashi
8 posters

Short Game reviews

Kakashi
    Kakashi

Broj postova : 164

Short Game reviews Empty Short Game reviews

Postaj  Kakashi 01.12.10 14:33

Ajmo ljudi ovdje oću vidjet najbolje igre današnjicei njihove konzole.
    Molim stavite samo one igre koje ste igrali i dajte jako zaniljivu i kratku recenziju!
    Molim smao igre koje se mogu "legalno" umnožiti drugovima anime cluba.
    Hvala lijepa,
    vaš Kakashi.
    Acrodyn
    Acrodyn

Broj postova : 449

Short Game reviews Empty Re: Short Game reviews

Postaj  Acrodyn 01.12.10 14:44

Ja ću početi sa jednom igru kojom se trenutačno zabavljam!!

Pošto sam ja student i nemam baš vremena za ozbiljan gaming. Ako krenem igrat neki RPG satima ću biti uvučen u njega i to si baš i ne mogu priuštit trenutačno, tako da takve igre čuvam za praznike.

Trenutačno se na mome laptopu vrti samo jedna igra ( osim kada moj cimer na njemu igra WoW), a to je Team Fortress 2!

To je dosta tipična multiplayer igra, rađena isključivo za online gaming. Radi se o mnogim mapama spojenih u par zabavnih modova. Sve bi to bilo nešto kao i npr. Call of Duty online, samo što je igra rađena isključivo za MP. ( iako je diskutibilno da li je i sam SP važan u CoD-u Razz)

Igra je dosta ovako, neozbiljna... Ne mislim na samu ideju igre, koja je odlično izvršena, već na to da je grafika kao iz crtića. Osim toga igra posjeduje jako puno dobrog humora. Npr. od 9 mogućih likova, jedan je ludi škot bombarder koji opremljen mačem viče "Freedooooooom" kada trči prema neprijateljima. Još jedna stvar uz ovoga lika je da ako mačem odrubljujete glave neprijateljima vaša moć raste. ( Highlander refference Smile )
    To je samo jedan primjer humora igre, a ima ih još jako mnogo.

Dakle...